lördag 1 maj 2010

skitrubrik

Hej skitblogg! Anledningen till att jag inte skrivit i dig på ett tag är för att du är så tråkig!! Men nu ska jag skriva vet du, oja! Detta inlägg ska jag tillägna klagandet för idag vaknade jag upp med känslan att att bägaren runnit över för länge sen. Jag vara glad för jämnan men efter ett samtal med Alex så insåg jag att man mår bättre av att klaga lite, därför tänker jag klaga mycket nu!
Vaknade i morse och var inte bakis trots att jag druckit en orekommenderad mängd alkohol igår. Men jag vaknade med känslan av att idag är en sån där dag då jag kommer börja grina om jag slår i tån i michaelas och emelies skitsoffa som står dumt placerat i köket! Jag har liksom tagit mig vatten över huvudet och drunknat. Igår skulle jag skrivit ett prov men läraren segade ju ur totalt så jag kunde aldrig göra det, nu måste jag göra det imorgon istället (sista minuten igen). Någon jävla stilettobitch har trampat min fot blå!! (Varför?? så jävla onödigt). Solen skiner idag, jag vill ha regn så jag kan klaga på vädret, jävla gud. Och nu har jag uppenbarligen drabbats av magkatarr (magkatarr kan uppstå vid olämplig mat, alkohol, rökning och stress) aaaahhhhhhhhhh!!!! Det står ett monster i spegeln också, försvinn!!!!!

Nu ska jag gå till Michaela och be om en kram. Senare idag ska jag prata med Alex så vi kan bestämma ett datum då vår klagodag ska gå av stapeln..

Bilden är på mig och carro. Jag är full. Carro är söt, varför är det alltid så?

Jävla mage, nu gör det ont också, skitdag, skitmage, skitblogg, skitskola, skitspegel, skitstillettobitch, skitalkohol, skit skit skit skit skit skit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar